2023. február 16., csütörtök

Probléma-e az, ha eġ általános iskola igazgatója keveri a „j” hang kétféle írásmódját?

Javaslom mindenkinek, hoġ olvassátok el Fejes Láṡló ṅelvéṡ elipṡilon ellenes tanulmáṅát. (Itt.) Az elipṡilon oktatása teljesen felesleges és irracionális, sok ġermek ṡenved miatta. Ezért írok következetesen elipṡilon nélkül. Veṡṡen az elipṡilon! Réṡben ezért hoztam létre a Bíró ABC-t.

Kisláṅom eġ debreceni általános iskolába jár. Ez eġ jó iskola. A kisláṅom ṡeret ott lenni, kedveli a tanárait, sőt még az igazgató urat is. Még én is ṡimpatikusnak tartom az intézméṅvezetőt, uġanis tiṡtelettel és ṡeretettel bánik a ġerekekkel.

(Bár van eġ ojan tulajdonsága amej nekem nem ṡimpatikus. Ṡerintem öṡṡeférhetetlen az, hoġ eġ iskolaigazgató politizál, de ez az én ṡeméjes véleméṅem. Ṡerintem hejes, hoġ a politikusok kivonulnak az eġetemi kuratóriumokból.)

Az igazgató Úr a Krétában az alábbi üzenetet tette közzé a mai napon:


Az üzenet haġomáṅos ABC-vel sújos hibát tartalmaz. Őṡintén bevallom, hoġ útálom az elipṡilont! Úġ látom, hoġ az igazgató Úrnak uġanúġ problémás ez, mint sokunknak. Nem Ő a hibás, hanem azok akik ragaṡkodnak az elipṡilon abṡurd oktatásához. Pedig az elipṡilon nem is haġomáṅ, ċak átmenet.  Ezért kell eltörölni az elipṡilont! Ha még eġ iskolaigazgató sem tudja megtanulni, akkor hoġan tudnák megtanulni azt a ġerekek? Ha eġ önkormáṅzati képviselő sem tudja megtanulni, akkor hoġan tudnák megtanulni azt a ġerekek! Ő a heji önkormáṅzat Oktatási és Kulturális bizottságának a tagja, és nem tudta megtanulni az elipṡilont! Az elipṡilon úġ értelmetlen ahoġ van! Veṡṡen az elipṡilon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

20